Wednesday, February 25, 2009

Chubby Hubby


Bugun cok cok sevgili esimin derisinde orasinda berisinde cikan mantar turu bir hastalik yuzunden doktorda randevumuz vardi. Randevudan once de iste tansiyondu, atesti, kiloydu olcuyorlar. Ben tabii heyecanla tarti olayini bekliyorum. Cikti tartiya benim gozler one firladi, aman allahim ne goriym tam 7 pound birden almis.(3.5 kilo gibi birsey ediyor, sunlarin da her olcusunun degisik olmasindan nefret ediyorum, ogrenmeyi de beynim reddediyor, kilo da hadi neyse ikiye boluyorsun, mil, oz moz devreye girince sagol ya ben ogrenmesem de olur diyorum) Tabii benim yuzum dustu, evde ben o kadar ugrasiym yok saglikli beslenmeymis yok antioksidaniymis, balik yagiymis diye o butun gun iste yesin yesin yesin. Egzersiz yok, iki adim yurutmek icin ondan once pazarligini yapiyorum. Feci halde bozuldum, hayir bilinclendi canim askim falan derken hooop sil bastan. Miilet sunu mu yesem bu mu daha saglikli diye sordugunda on saat acikliyorum bir gun birisi "sen kocana acikla esas kizim bunlari bize degil" deyivericek. Allahim ya bu aksamdan itibaren ne derse desin yurumeye tekrar baslicaz. Bana ne de diyemiyorum ki iste, dedigim zaman daha beter oluyor. Offfff aman offfff