Tuesday, March 24, 2009

Kriz hatti

Dun gece kriz masasi olustu. Telefon hattinin bir kosesinde ben bir kosesinde Asu kuzuluktan kurtluga transfer eden Armut Beyi nasil sakinlestirebilecegimizin yollarini aradik. Cesar'in taktiklerini surekli tekrarlayan "ben" kopek terbiyecisi olma yolunda da ilk adimimi attim. Surekli Asu enerjini yukselt(:))))) ne demekse), dik dur, sakin Armut'un gozunun icine bakma, sen agresif davranma, bagirdigi anda arkani don, calm state ol(Bak bak:)))!!! Allahim ya gunde uc saat seyredersem bir programi her hafta sonu olacagi budur. Sonunda Armut sakinlesti, ben on dakkada bir Asu'yu kontrol etmekten vazgectim. Su taktikleri kendime de denesem iyi olacak, kopegin enerjisini ayarliyoruz da kendi enerjimiz bu aralar yerlerde surunuyor. Hava da o kadar guzel ki yakismiyor!!!