Friday, March 20, 2009

Dogum gunu...

Bugun Asusun dogum gunu!!! Biraz sonra cikip ona hediye alicam. Cicili bicili seyler seviyor, "bu Asus" dedigim birsey bulmam gerek. Aksama yemege cikariz, soyle dagitabilecegimiz bir yeri dusunmem gerek. Yarin aksam da David Vandetta geliyormus Josephine'e. Ordek illa gitmek istiyor tabii, ben de gitmek istiyorum acikcasi ama artik eski enerji yok bende ya. Bu aksam dagit yarin aksam dagit, nerdeee eskiden haftanin dort aksami ciktigimiz zamanlar. Yaslandik da demeye dilim varmiyor:(( Ajda Pekkan gibi olmaya calisiyoruz bir kusak olarak ama sakil duruyor mu acaba? Neyse ki minyon ve inceyim diye kendimi avutuyorum. Giydigim kiyafetler buyumuyor, kadin gibi giyinmek istemiyorum. Son birkac yildir bu dilemmayi yasiyorum ama Gulse Bilsel'in gecen gun yazisini okudum ki yalniz degilmisim. Bayagi bir kadin boyle. Bak kadin lafi bile boooo getirtiyor ya. 20 yasindayken daha mutlu da degildim aslinda. Ne zaman bu kadar buyudum ben be???