Tuesday, March 17, 2009

Puslu bir haftasonunun ardindan













Haftasonu bitti, gitti... Cumartesi yuruyus yolumdan zevkle Bethesda'ya yurudum. Barnes and Noble da yaklasik uc saat vakit gecirdim. "Idealist.org" isimli kitabi aldim. Ordan sinemaya girdim. "The Class". Fena degildi de cok da begenmedim.
Pazar Georgetown'daydik yine(ben, ordek, Asu, Kivanc) Once son kesfimiz Lebanese cafe sonra sinema "International", yemek icin Lebanese Taverna, en son bizim evde cay fasli... O kadar cok yemekten sonra evde tatli ya da meyva yemeye bile halimiz kalmadi. Bu arada Samy fazla heyecandan Asu'nun parmagini isirdi. Offff. O da onu istemeden can havliyle yere firlatti. Neyse ki hicbir sey olmadi (ikisine de!!!)
Su yemeklerin fotografini cekmeye bir turlu alisamadim, ne zaman ki ortada hersey silinip supuruluyor "yaaaa ben foto cekecektim" diyorum. Amannn alisirim artik yavas yavas. En azindan makinayi yanimda tasiyorum.