Tuesday, April 7, 2009

VA Harbour












Haftasonu Kivanc, Asu, ben, Ordek ve Armut VA Harbour'a gittik. Guzel bir yer yapmislar. Orda oturmak ister miyiz istemez miyiz karar veremedik. Biraz uzak bir yer. Benim arabam yok. Araba almayi da hic dusunmuyorum hybrid bile olsa. Malum bir de sehirde oturmayi seviyorum, sehir olacak ama ayni zamanda tabiatin kucaginda olacak, cok yakinlarinda bir tane kitapci mutlaka ve mutlaka bulunacak. Benim kistaslarima uyamadi bu guzel yer. Hersey var kitapci yok!!!

Orda uzun uzun yurudukten sonra Asularin sitesinde barbeku yaptik. Cimenlerin uzerinde sokak lambalarin altinda, biz popoyu kaldirana kadar vakit hayli gec olmustu.


Bu arada yeni ders kitaplarim geldi. Onun heyacinindayim son dort bes gundur. Elimdeki kitabi bitirdim, muthis bir kitapti, herkese okumasini tavsiye ediyorum. Bu son gelen ders kitaplarimin arasinda Omnivore's Dilemma da var. Yazari Michael Pollan. Gecen ay alliym mi almiym mi diye Borders ta surekli baktim durdum bu kitaba. Okumak istedigim bir kitapti cunku... Ders kitaplarimla gelince nasil mutlu oldum. Cok basit seylerle mutlu olabilmemi cok seviyorum, kitaplara bayiliyorum.