Tuesday, April 28, 2009

Nisan Haftasonu....




Cuma gunu Paris 36 ismindeki filmi izledim. Hava tam bahar havasiydi. Cicek ve boceklere baka baka yurudum. Ordan mabedim Barnes & Noble'a... Frappucino Moccha aldim, tadini seviyorum, hepsini icemiyorum ama yine de hosuma gidiyor. Sonra Ordek geldi, Turk restoranindan adana sandwich aldik. Bunun hikayesi biraz ilginc.. Hafta ici Canim Ailem dizisini seyrediyoruz, google video dan. Allahim yani surekli yemek yiyo bunlar, yedikce biz ekran basinda agzimizin sulari aka aka aci cekiyoruz. Kuru fasulye olayi zaten bir alem de bir de adana kebap cikti son zamanda. Iste en sonunda aldik bu adana'yi ama tabii burdakiler Turkiye'dekilerle bir mi:(((( Neyse en azindan gozumuz doydu.

Cumartesi evdeydim, ders calistim. Aksamina Ordegin organizasyonunu da yaptigi GW universitesi partisi vardi. Asularla gittim ben. Ordek onden gidip tum sistem olaylarini hallediyor. Cok eglendim, costuk ama ne cosmak hem de hic icki icmeden. Ordan Georgetown'a, gece gece pizza yedik. Bizdeki gibi durum yok buralarda tabii, yagli pizzaya talimiz.

Pazar gunu de gittik Dupont Circle'a... Yaydik battaniyemizi, saatlerce oturduk, muzik kitap keyfi yaptik. Herkes oyle. Turkiye'den tek farki babam yasimda biyikli adamlar pijamalariyla gelip 10 tane cocukla mangal yakmiyor. Coplerini dag yapip oracikta birakmiyorlar. Halk demek baskalarinin ozgurlugunu mahvetmek demek degil. En son Fenerbahce Parkinda milleti bu igrenc haliyle gordukten sonra dedim burasi da gitmis, yazik... Ne o "halkin ozgurlugu"? Ne o "onlarin hakki"? Kardesim bu hak biraz daha edepli adabli olamiyor mu yaa?

Cimenlerde bayagi oturduktan sonra Asular bize katildi, yemege gittik. Hava muthisti, aksama dogru sicak da kesildi.

Harika bir haftasonu gecirmisim, yazinca hatirladim, mutlu oldum yine:)))))