Saturday, May 30, 2009

Hayaaaaaat

Cesur olduguma karar verdim. Dusundum tasindim ve evet cesurum ben ya:))) Ama bunu ilginc yapan hic belli etmemem... Hayatimin her devresinde kendi kendime karar verip bunu uyguluyorum. Sonuna kadar da gidiyorum. Bu arada Allahim yasamak cooook zor diye yirtindigim anlar hayli fazla. Agliyorum agliyorum ama yapiyorum. Karar verene kadar isim zor ama sonra kim tutar beni??? Biraz bagimsiz buyudum galiba onun rolu var. Annem despot gozukse de ben yapacagimi yapardim. Ama sinirimi da bilirdim. Lisede okul degistiricem diye tutturdum, onceki sene de okuldan burs almisim, bir sonraki sene daha alabilme ihtimalim var diye annem havadan para odemek istemiyor, cok rahatlicak ama tabii bana soz gecmesi mumkun degil, karar vermisim, degistiricem. Neyse o okulun sinavina girdim bir de, neyse kazandim ve kayit oldum. Zaten digerinden de burs alamadigimi ogrendim, annem mutlu ben mutlu.

Universite harikaydi, kafama gore yasadim, bir de okuldan en yakin arkadasimla ayni sinifa dusmusuz:))) Harika bir dort seneydi. Ne manyakliklar yaptik, ne gezdik, gezmeye doyduk. Universite bittikten sonra ikimiz de gece hayatina uzak durduk cunku bikmisiz. Limit dolmus:)))

Amerika ya gelmeye karar verisim de oyle. Birdenbire apar topar. Karar vermisim ben gidicem. Ondan once annem agzimi yokluyor, kizim gitmek ister misin diye. Yok. Onbes gun icinde ben vizemi mizemi aldim, annemin arkadasinin yanina geldim. Yalniz sehir degistirmeyi bile dusunmezken, alakasizca bilmedigin bir ulkeye gel yerles. Sonra is buldum, turist vizemi is vizesine cevirdim. Bir sene icinde de evlendim. Evlenme tarihini de bir gun onceden belirledik, millete telefon actik, biz yarin evleniyoruz, gelmek ister misiniz diye??? Hayatim boyunca dugunlerden nefret eden ben tam kendime gore bir cilginlikla evlendim. O aksam bize surpriz bir parti yapmislardi ve tam bir surpriz olmustu, usenip cikartmadigim beyaz coraplar basima bela oldu:))))

Sonrasinda hayatin getirdigi aci spontanelerde de yine kafama gore davranmak zorunda kaldim. Gectikten sonra unutuluyor:))) Ordek le basbasa verdik, agladik gulduk ama birakmadik. Ettigimiz ve bizi sevenlerin de ettigi dualar olmasa olmazdi.

Torpulene torpulene daha toleransli oluyorsun sonunda isik olsun da...