Wednesday, June 3, 2009

Yeme icme

Deli gibi uyuyorum... Sonra aksam yatma saati geldiginde-11.30-, aman uykum geldi deyip yine uyuyorum. Masallah diyim de ben!

Sabahtan yediklerim incir cekirdegini doldurmaz. Maydanozlu peynirli omlet, karpuz, findik, ceviz, uzum, iki ucgen peynir, sardine konservenin yarisi(bu da smoked oldugu icin bayila bayila yiyemedim), green juice ve su. Aksam da mercimek yaptim yalniz yaparken kusma tehlikesi atlattim. Kiymayi kavururken midem alt ust. Buranin etine alisamadim bir turlu, kokuyor ya. Bu aldigim da grass fed o da baska kokuyor. Zaten oyle deli gibi et tuketmiyoruz ama yani yakinda kokudan hic tuketmicem ben sahsen. Yemek de lazim, etten aldigin demiri diger sebzelerden tam alamiyorsun, vucudun absorbe etmiyor ayni miktarda alsan da!

Aksama meyva(uc cesit daha yemem gerek) ve yogurt ihtiyacimi da karsilamam lazim. Yogurtsuz bir hayat dusunemiyorum.

Bu arada veganlar nasil yasiyor ya, sut yok, yogurt yok, yumurta yok, et yok. Etsiz belki yasayabilirim ama digerleri olmadan cok zor.