Monday, June 8, 2009

NBA heyecani


Sondan basliyorum; Magic ve Lakers arasinda oynanan NBA finalinden. Hido sahanin yildiziydi, yemin ederim abartili olacak belki ama tuylerim diken diken olarak bir mac izledim. Lakers i da hic sevmiyorum bu arada, kardesim birak bu sene de Magic sampiyon olsun ya. Hido Kobe'nin elinden kac defa top aldi, oyunu dondurdu ama tabii bir tek HIdo'yla olmuyor. Biz artik yerimizde hop oturup hop kalktik. Bir arkadasimizda seyrettik maci, stress yuzunden Pazar aksami biraz calkantili gecti. Ben maci, Ordek beni izledi, ikide birde bagiriyor 'heyecanlanma' diye:)))) Hido'nun Efes'te caylak oldugu gunleri yad ettik, macin bitmesine dakikalar kala girerdi, Aydin Ors sans verirdi oyunun son bolumunde rahat maclarda. Nerden nereye yaaa? Hem Efes'e bravo cunku bizim cocuklara yeni bir vizyon olusturdu hem de Hido'ya. Spikerlerin agzindan Turkoglu ismi dusmuyor. Kobe'yle karsilastiriliyor surekli. Jack Nicholson hemen tebrik etti, rakip takimin manyak bir fani olmasina ragmen. Simdi next game is on Tuesday. Bekliyoruz bakalim. NBA'ye bayilirim ben ama bu sene harika otesi Hido yuzunden:))))

Dun Iskender yemeye gittik. Fena degildi. Ondan once yuruyus yaptik. Sonra Robeks e gidip ozel meyva suyu yaptirdik. Eve geldik biraz dinlendik, aksam balkonda tost ve cay keyfi...

Bu arada esyalari craigslist e koyduk, bu aksam birileri gelecek, umarim hemen satilir.