Monday, May 4, 2009

Environment Friendly



Haftasonu surekli yagmur yagdi ve hatta bugun de devam ediyor. Ben yagmuru cok seviyorum o yuzden pek sikayet etmiyorum. Su anda da bir yandan Bach caliyor bir yandan yagmur yagiyor bir yandan ben yaziyorum.


Dun Costco ya gittik, mallarin toptan satildigi bir yer bizim Metro gibi. Temizlik malzemesi aldim, bulasik deterjani hepsi de environment friendly. Ariyordum uzun zamandir, kucuk bir sise de almistim hatta ama bunlar kocaman. Hem ucuza geldi hem de Costco guvendigim bir marka.
Temizlik malzemelerinin icinde hem cevreye hem bize zarar veren ammonium, fosfat gibi maddeler var. Erkan Topuz Hocam bagiriyor ama bosa degil, kanserin artisi bu yuzden, kimyasallar. Hem cevre kirleniyor hem biz...


Pazar gunu yaptigimiz diger bir aktivite de evde Samy nin yemedigi mamalari ve kalmis ekmekleri kuslara atmak oldu. Ortada kus yoktu tabii yagmur yagarken, sanki ilaclama yaparmis gibiydik, Ordek arabayi kullaniyor, ben bagiriyorum"yanas, yanas", arabayi kaldirima, yesilligin kenarina suruyor, ben bir avuc vitaminli mamayi savuruyorum. Arkamizdaki arabalar bunlar ne yapiyor diye merak etmistir. Aslinda polis molis durdurabilir diye de odum koptu. Anlat icindeki hayvan sevgisini adama on saat anlatabilirsen. Birkac yil once ormanda elimde agaclarla ilgili kitap, dolasiyoruz, hemen gorevli geldi, sorguladi resmen, ne yaptigimi anlamak icin. Adama agaclari sevdigimi ve isimlerini ogrenmek istedigimi soyledim ama tabii bununla ilgili besyuz soru sordu.


Ordek beni doga manyagim diye seviyor zaten, ben de diyorum ki bak bana en buyuk kiratli pirlanta yuzugu alsan ben sevinmem bir de kizarim ama beni cayira cimene gotur bana en buyuk hediyeyi verirsin, bu kadar bedava baska nerde sevgili bulacaktin? :))))